2.GranFondo Falkensteiner Borik – Zadar Region 2021
Događaj je karakteriziran kao “sportski“ i „family friendly“, pa gosti dolaze sa cijelom obitelji, a cilj nam je da zadarsku regiju prepoznaju kao idealnu destinaciju za aktivan odmor. Budući da je aktivni turizam prepoznat kao jedan od najznačajnijih oblika turizma, čiji broj korisnika bilježi konstantan rast, želja nam je razvijati i proširiti turističku ponudu aktivnim posjetiteljima.
Pripreme za ovo događanje počele su davne (2018.) godine, te kontinuirano nastavile svake naredne godine u pripremi i implementiranju novih standarda koje propisuje i navodi „SVJETSKA BICIKLISTIČKA ORGANIZACIJA“. Pripremaju se paket aranžmani, oglašavanje putem web oglasa i oglasa u specijaliziranim časopisima, priprema GranFondo Zadar magazina, ugovaranje live streaming prijenosa sa sportskim tv-kanalom, odlasci na sajmove gdje se ujedno vrši promidžba destinacije i događanja, pripreme u lokalnoj sredini, dogovaranje podrške potrebne za organizaciju i planiranje zadataka s vremenom provedbe istih. Nekoliko dana prije same utrke počinje označavanje dionice posebnim oznakama na cesti, postavljanje ograda, traka, reklamnih banera i sponzorskih vizuala.
Prijave na utrku vrše se na hrvatskom, njemačkom i engleskom jeziku preko službene internet stranice GranFondo utrke (www.zadargranfondo.com) dok će rezervacije smještaja ići direktno preko službene web stranice hotela u sklopu Falkensteiner resorta Borik. Prijave su otvorene na službenoj stranici od početka veljače i trajat će do dva dana prije utrke (21.10.2021).
Na istoj stranici posjetitelji će pronaći sve potrebne informacije o utrci, stazama, prijavama, smještaju, startninama i sl.
Za mjerenje rezultata angažirana je licencirana firma ProTime , koja će mjeriti vrijeme uz pomoć čipova i GPS-a. Rezultati će se moći vidjeti u realnom vremenu na web stranici, a svaki natjecatelj će dobiti i sliku prolaska kroz cilj i mogućnost ispisa on-line diplome s imenom i vremenom završetka utrke. Svaki natjecatelj prilikom prijave dobije narukvicu s čipom koji bilježi vrijeme prolaska kroz startna, odnosno ciljna vrata, te kontrolne točke po putu.
Prilikom prijave, osim čipa, svaki natjecatelj dobije i „startni paket“ u kojem se nalazi: sportski ruksak ili naprtnjača s logom utrke, dri-fit majica sa logom utrke i svih sponzora/partnera organizatora utrke, naljepnice i tetovaže sa startnim brojem, personalizirani startni broj, izotonični napitak, bidoni s logom utrke, promotivni materijali koje nam ustupi TZ Grada Zadra i Županije (karte, biciklističke ili gradske, kratki vodiči po Zadru i okolici i sl.), hotelski promotivni materijal (brošure) te sitni pokloni sponzora.
U organizaciju (volonteri, honorarci, suci, tehničko osoblje i dr.) je uključeno oko 120 osoba. Svi imaju prepoznatljive majice, akreditacije, lako su prepoznatljivi i svi su upoznati sa svojim zadaćama. Taj broj angažiranih osoba je minimalno potreban da bi osigurala kvalitetna izvedba događanja, a što je ujedno i najučinkovitija reklama za iduća izdanja.
O samoj trci, osim MUP-a, Hrvatskih i Županijskih cesta, HAK-a te gradova Zadra, Nina i Vira, obavijestit ćemo i angažirati Hitnu pomoć, iako se nadamo se da njihove usluge neće biti potrebne.